Arkadaşlar tavsiyelerinizi bekliyorum. Saçlarım çok seyrekleşti ve güçsüz oldu son zamanlarda ayrıca çok dökülüyor. Köşeler filan gitti şimdiden .

Bioxin filan yaramadı. Bildiğiniz koca karı şeyleri filan varmı güçlendiricek saçları. Gerçi kellik kaderim 5-6 seneye hepsi gidecek. Ailemde erkeklerde saçlı kimse yok. Fakat yinede şimdilik güçlü olsun, biraz gürleşssin istiyorum.

Ne öneririsiniz ? Şimdiden teşekkürler.