Bu iş kabak tadı verdi yazmayım polemik olmasın dedim ama yani bir yerde bana cevap hakkı doğuyor.
"Gaming"; Bahsettiğimiz,üzerinde çalıştığımız platformda kalıplaşmış hatta ve hatta takımların "veli-gaming.com" seklinde site açıp boy gösterdikleri bir stand olmuşken "Türk Gaming" yazarak Türkçeyi katlettiğimi düşünen arkadaşları hayretle izliyorum.
"Türk Futbolu" derken "aaa öyleemi vay anasını" sekillerinde yorumlar yapılırken,kaldıki forumda açılmış "Türk HOSTİNG" alt başlığı varken "Türk Gaming" de neden bu kadar üstüne düşüldü hala anlamış değilim.
Konumuz; üstünde çalışılıp ortaya iyi şeylerin çıkmasına bir nebze katkıda bulunacak bir sistem,"TÜRKçe kullanımı" değil.
Zehirlemeyelim...