Evet arkadaşlar,toplistler gitti,blog butonları kaldı temada ufak ufak düzenlemeler yapıldı,geçici bir logo yaptım -acemi ps ciyim de - yazı alanını genişlettim sayyac reklamını aşağıya aldım headeri düzenledim sanırım şuan güzel oldu sizce bu şekilde dmoz'a alırlar mı?

Bir de web17.info alan adına yönlendirdim blogumu.