Konu
Toplu Mail Sistemi - Öneri ve Paylaşım
10-09-2009, 18:40:01
#18
Labidu
Misafir
Toplu mail yazılım ve hizmetleri spama davet çıkaran teşfik eden türden uygulamalar olup r10 da bu tip etik dışı uygulamaların paylaşılması veyahut konuşulması kesinlikle yasaktır.