link borsasında linki parayla alan ile hacklink alan bence pek de farklı değil. ikisi de haksız. ama web alemi de böyle işliyor. yapacak bi şeyimiz yok. "********" bence çok ağır bir tabir.
bize karşı çıkan arkadaşların da itrader larına açtıkları konulara bakacak olursak onların da pek yasal yada ahlaki işler yaptıkları söylenemez.
hani bi söz var ya. "dinime küfreden müslüman olsa..."