Hocam,
Ben onlarca kere sikayet ettim. Bir sonuc cikmadi. Dunyanin dort bir tarafindaki onlarca arkadasimada sikayet ettirdim. Sonuc yok.
Verdigin adresede sikayet etsem, en fazla ilgileniriyoruz diye cevap verip, kulaginin uzerine yatacaklar. Seni kirmayayim, Merve Hanim geri dondugunde verdigin adrese sikayet edecegim, hicbirsey degismeyecegini biliyorum, ama yinede sikayet edecegim.