esadow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgim şöyle var uyarıyım dedim.3-4 ay önce bi şirketle çalıştım paramın yarısını defalarca aramakla zar zor aldım.siteleri rapor.net ten dakikalarına bakıyodun,oldukçuda iyiydi değerler hem onlar hem ben kazanıyordum ama hileci çıktı herifler yarısını alamadım paranın dikkatli ol kayıt olacağın site sana raporların için new.rapor.net yada rapor.net isimli siteyi verirse çalışma hatta müşterilerle ilgilenen arkadaşın ismi taner olmalı.uyarıyım dedim.kolay gelsin.bol kazançlar

rapor.netten benimde xxx alacağım kaldı içerde. Nedim bey önce kullanmam için çok ısrar etti, kullandım 4-5 ay düzenli güzel gelir elde ettim, fakat sonrasındaki 2 ay kadar alacağım içerde kaldı. ödeme yapmadılar. Boğazlarına dursun diyoruz.