3 gün geçti işi yapmayacaksan pm at.
durumu belirttim aksama oldu şuan iş yaptıklarım var

galiba yapamayacagım yetiştirme ihtimalim çok düşük elimdekiler bile zar zor.Kusura bakmayın beklettim.sonuçta insanlık hali bizde motor değiliz

teşekkürler anlayışınız için