izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gün geçti işi yapmayacaksan pm at.
durumu belirttim aksama oldu şuan iş yaptıklarım var galiba yapamayacagım yetiştirme ihtimalim çok düşük elimdekiler bile zar zor.Kusura bakmayın beklettim.sonuçta insanlık hali bizde motor değiliz teşekkürler anlayışınız için