camino50 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceden çok iyi bir siteydi baya giren vardı çok site tanıtılmıştı bende devamlı tanıtıyordum.
Evet öyleydi Sonra genel forum sitemizin bookmark bölümüne yönlendirdik şimdide .net domainimizi ayırdık ve ayrı yapalım dedik tekrar..

"sql" , yanlış yazmışım kusura bakmayın düzelttim.