Arkadaşlar
www.xxx.com diye site açdım cpanelde mail oluşturup passport.netden msn aldım. Sorunum şu ki mesela mail göndericem zaman hotmail e girmiyor. Outlook express açılıyor. Daha önce böyle bir işlem yapmadıgım için yetersiz kaldım. Bu sorunu halleden arkadaslardan simdiden allah razı olsun. Eyw.