Yeni bir firma ve yeni bir iş imkanı;
Öncelikle böyle bir iş imkanı sağladıkları için kendilerine bir müşteri ve satış temsilcisi olarak şahsım adına teşekkür ediyorum. Hem kendileri kazanacak hemde kazandırarak sektörde yeni bir nefes yeni bir heyecan olacaklarını düşünüyorum.
Firmayı tanımıyorum şahsım İzmir'de ikamet ettiğinden en kısa sürede görüşmek ikili ilişkilerimizdeki verimliliği paylaşmak istiyorum.
Yukarıda da dediğim kişi müşteri ve satış temsilcisi olarak nitelendiriyorum kendimi, neden? veya ne için ? Öncelikle müşteri ve satış temsilciliği hakkında bildiğim ve olması gerekenleri sizinle paylaşmak istiyorum.
Nedir Satış ve Müşteri Temsilciliği ?
Müşteri Temsilciliği aslında herkezin "ben kolaylıkla yapabilirim" dediği ancak işin özündeki TÜRKÇE'mizi ne kadar düzgün ve yerinde kullanmak gerektiğini unuttuğu bir meslek dalı olarak görüyorum. Karşısındaki kişiyi güzel ve uygun TÜRKÇE kelimeler ile iletişime geçmenin başlıca şart olduğu Müşteri Temsilciliğin'de ikili ikili ilişkilerinde memnuniyeti en üst seviyede tutarak kişiye güleryüz, samimiyet ve güven üçlüsünü aşılamaktır. Tabiki bunları yaparken gereksiz kelime ve söz öbelerinden de kaçınılması gerektiğini unutmamak lazım.Sizin ve değerli arkadaşlarımın benim içinde en büyük hazinesi olduğunu düşündüğüm zaman kavramını hatırlatarak, zamanınızı almak ve göz yorgunluğunuzu sonlandırarak yazımı birkaç satır ile tamamlamak istiyorum.
Eğer, firmanız internet sektöründeki piyasa koşullarını gerektiren şartları (uygun ücret, zamanında teslimat vs. ) yerine getiriyor ise sizinle tanışıp çalışmaktan mutluluk ve gurur duyarım. Bu konuda gerek msn adresinden gerek ise iletişimin en önemli ve etkin yolu olan yüzyüze iletişim yolu ile en kısa sürede görüşmek üzere.
Saygılarımla.