arkadaşım bu kadar kafaya takacak birşey yok bu pr olayında. Eskiden PR mı vardı?

Şaka bir yana, sen pr ı boşver gerçekten değerli bir şey yaptığında diğer arkadaşların da dediği gibi pr3 pr4 sitelerle yarışacaktır.