asp bittimi bitti.
net bitecekmi kesin neden para kazanmaları gerekli.
php bittimi hala devam ediyor

php çıkarı varmı bizden yok.
kolay gelsin
işte bu son nokta olmalı bence (:
şimdi ben uyuduktan bu ana kadar yazılanları okudum da (:
@BHCoder çok güzel söylemişsin (: php nin okulu yok (: bizim öyle mcts'lerimiz, mcpd'lerimiz yok. zaten belkide bu yüzden php .netci arkadaşlarımıza itici geliyor.