BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asp bittimi bitti.
net bitecekmi kesin neden para kazanmaları gerekli.
php bittimi hala devam ediyor
php çıkarı varmı bizden yok.
kolay gelsin
işte bu son nokta olmalı bence (:

şimdi ben uyuduktan bu ana kadar yazılanları okudum da (:@BHCoder çok güzel söylemişsin (: php nin okulu yok (: bizim öyle mcts'lerimiz, mcpd'lerimiz yok. zaten belkide bu yüzden php .netci arkadaşlarımıza itici geliyor.