Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık geçmiş olsun demiyorum, iyi olmuş. 5 TL daha az verip kim olduğunu ne olduğunu ne siz nede başkaları bildiği firmadan alışveriş yapmayın diye herkes bangır bangır bağırıyor ve siz devam ediyorsunuz.
" Kendi Düşen Ağlamaz. "
Onur'a katılıyorum.