DataTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya arkadaşlar niye kasılıyorsunuz işte netice burda )
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...almayinnn.html
Kendi Düşen ağlamaz..