@BHCoder arkadaşım sakin biraz kimsenin gelecekle ilgili varsayımlarda bulunmasına gerek yok.

Microsoft'u hiç sevmem sevmedim de. İşime gelen o olduğu için kullanıyorum. Eminim kimse microsoft hayranı değildir. Burada ben microsoftu savunan birini de görmedim.

Herkes işine geleni kullanır. Php'nin ölmeyeceğine garanti vermek de bence iddialı olmuş. Her programla dilinin başına her an herşey gelebilir. Pascalla programlama öğrenenlerin sesini duyuyor musun?

Senin bu işlerde geçirdiğin zamana saygımız sonsuz. Ben web programlama ile 1997'de tanışabildim. Bunun tek nedeni maddi imkansızlıklar ve internetin pahalı olmasıydı.

Buradaki herkes bu işlerle az ve çok zaman harcamıştır. Öncelikler herkese saygı gösterin. Sonra bildiğiniz yazın. Saldırmalar başlarsa konu çirkinleşir, öğrenmek isteyenler hiç bir şey öğrenemez. Örnek olmak lazım.

Daha sakin ve bilgilendirici yazılar temenisiyle.