ben size gerçek örnek verdim geçmişe bakın netçi arkadaşlar. beni ve diğer asp bilenleri hiçe sayan microsoftu destekjlemek nereye kadar asp.net nereye kadar gidecek bana bunun izahını yapabilirmisin.yapamazsınız.
ama php ölmeyecek bitmeyecek kesin bir gerçektir bu.
ve yıllardır tartışılır hangisi hızlı diye. php 5 adım öndedir.bunu bileceksiniz.bilmiyorsanız geçmişiniz az demektir bu işte.
ediyor yok demiş yawhı aç tubeyi bir yaz delphi for php bir bak sadece biri bu.
sonuç olarak size faydası olamayan ve geleceği kesin olmayan işler ile uğraşmayın.
sene 2015 olacak misak net bitecek kalacaksın ortada.çünkü adamlar para kazanması gerekli.sen nediyorsun abi benim sürükle bırakım var.işte senide sürükley,p bırakacaklar.
son olarak yıllardır bu işin içindeyim. tavsiyede bulunayın hem ms hem linux ortamında çalışan biri olarak.
asp.net veya ms teknolojisi her yıl kamyonla mezun veriyor.ve ortada eleman çok şuan türkiyede PHP BİLEN ADAM SINIRLIDIR bunu bilmeyen yoktur.
php nin okulu yoktur.
sonuç olarak kardeşlerim size hangi programlama dilinin faydası varsa onu seçin 5 yıl sonra ortada kalmayın.aynen benim yazdıklarımı düşünürsünüz.
salıcakla kalın