asp.Net ve php ile ilgili bir tartışma daha ne güzel. Sonu yine kimseyi tatmin etmeyecek. Ama tartışma beni de cezbetti ben de yazacağım.
asp.Net ile eğer derleme yapmadan direkt kodları çalıştırmak istiyorsanız bu mümkün. Zira ben kendi sitelerim için bu yöntemi kullanıyorum. Dosyaları tekrar göndermekten üşendiğim için. Bunu bir konu açıp detaylı olarak ileride anlatabilirim.