gözünde google u ne kadar büyütmüşsünüz. gerçi yıllar önce bende sizin gibi düşüyordum. o zamanlar google ve adsense ye ihtiyacım vardı.
valla şu anda sadece ingilizce sitelerim var ve trafiği yüzde yetmiş yahoo ve diğer arama motorlarından alıyorum. çoğu sitemde adsense kullanmıyorum trafik usa ağırlıklı olunca daha çok kazandıran sponsorlar var.
en çok kazandıran iki sponsorun raporu:
http://www.flickr.com/photos/42381132@N08/3902057978/ http://www.flickr.com/photos/42381132@N08/3902064158/
google arama motoru yok dalgalanmaydı yok rakip sitelerin sahte back link di bi de bakmışın siteni uzaklara göndermiş. adsense aaa hesabın kapatılmış gerekçe yok uyarı yok ! bu ne ya
yahoo arama motorunda yok böyle bir süprüz diğer sponsorlarda da yok öyle hemen hesap kapama falan.
size abi nasihatı google suz hayat daha güzel.