JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşşağı yukarı maaş ne kadar ?
maaş almak için illaa 6 k sizin için kazançmı sağlamamız gerekiyor ?
Maaşı yazdım yukarıya.

Maaş Alabilmek için bana 3.000 TL kazanç sağlamalısın.. 3000 TL sağlayamaz isen Sadece %20 prim alabilirsin.