Konu
Her İlde Temsilcilik. (Maaş + Prim)
09-09-2009, 01:33:29
#3
sektortr
Üyeliği durduruldu
JustRulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aşşağı yukarı maaş ne kadar ?
maaş almak için illaa 6 k sizin için kazançmı sağlamamız gerekiyor ?
Maaşı yazdım yukarıya.
Maaş Alabilmek için bana 3.000 TL kazanç sağlamalısın.. 3000 TL sağlayamaz isen Sadece %20 prim alabilirsin.