üstadım eksik anlattım sanırım olay su simdi normalde bir web projen varsa bunu calıstırmanın iki yolu var
1-internet information servis kuracaksın inetpub/wwwroot muydu oraya atacaksın geleceklin tarayıcıya localhost/sayfaasp.aspx yazaaksın hop önünde
2- visual studio ile (expression studio da olabilir) acacaksın sonrsında ya f5 e basacaksın yada solutuion explorer de sağ tılayıp view in browser diyeceksin
bu anlattıgım tool bu: daron hocam anlatmıs
http://daron.yondem.com/tr/PermaLink...1-02dc870a08de
bir programcı işleri kolaylastırmak içn bir program yazmıs daha doğrusu bir sağ click eklentisi. bu eklenti ile asp.net projesinin klasorune sağ tılıyıp view in browser diyorsun ve bulundugu yerde yani oraya buraya kopyalama yok direk calısıyor bunu da visual studionun kullandıgı host etme programı ile yapıyor ayrıntılar linkte konuyu fazla sulandırmayalım anlatmadıgım nokta varsa özelden at ben yardımcı olayım elimden geldiğince.
konu dısı programcı iseniz benim gibi laptop basında cip kola cekirdek yemeyin sorna klavye kireniyor tuslar basmıyo deli oluyorsunuz vesaire allahtan kırmadan söküp temizleyip taktım yoksa git 100 tl bayıl yada 20$ ver ebaydan 30 gun bekle :S