Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google ı beğenmeyenler icq.com live.com arama motorlarına yonelebilirler ben memnunum, para kazandığım yeride sonuna kadar desteklerim google olmasa kimbilir ne haldeydım.
Barış senin yerinde kim olsa, aynı şekilde savunurdu.

ALLAH bilir, şimdi altında ne araba vardır ?

Ben güçlü olanın yanında değilde, beni düşünen, bana çabalarımı doğru şekilde harcamama dair, bana kazandıran bir şirket olarak görmekteyim. Sizin hesabınızı egale etmiş, lakin etrafıma baktığımda hesabı banlanan sadece 3-5 kişiden birisiniz. Geriye kalan webmasterlar ise, karşılıklı kazanıyor ve kazandırıyor ki demek, her hangi bir sıkıntı çıkmıyor.

Fazla ileri gitmeden, konuyu sildirmenizi tavsiye ederim. Bir yerde kontak kapamak lazım.