redbaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok beğenmedim php yi severek kullanıyorum ama asp.net arkadasında vs gibi bir ide varken asp.net bir adım önde gibi geliyor bana
sanırım kabul etmek gerekmekte (: asp.net ide açısından bir adım önde (:ama sadece ide açısından