şimdi biraz eskiden oda mı varmış budamı varmış dersen olmaz

şimdi bunları asp.net yapıyor ve beni hızlandırıyor ve daha az hata yapmamı sağlıyor
bu arada rapid php yi şimdi kurdum, ama bunun debug unda ie çalışmıyormu ? kendi üzerindenmi yapıyor debugları
ya ben hiç debug yapmadım ama kurulum sırasında php.exe yi sormuştu bana ordan kaldı aklımda ama sanırım şu adımları izleyerek ie üzerinde debug yapmasını sağlayabilirsin;
yukardaki menüden => PHP => Debug => Debugger Settings => Display output in web browser seçeneği ile oluyor sanırım. ama bunun için kurulum sırasında php.exe yi göstermiş olman gerek.