şimdi biraz eskiden oda mı varmış budamı varmış dersen olmaz şimdi bunları asp.net yapıyor ve beni hızlandırıyor ve daha az hata yapmamı sağlıyor

bu arada rapid php yi şimdi kurdum, ama bunun debug unda ie çalışmıyormu ? kendi üzerindenmi yapıyor debugları