php nin gerçek bir ide ye ihtiyacı var açık kaynakçılar bir ide yapamıyor anlaşılan
ne ide'si ya (: eskiden ide mi varmış (: programcılığın marifeti orda işte ide sensin

neyse ama rapid php yi öneririm (: hem . ya basında propertyler geliyo (: hemde debug yapıyo (: