nasıl yok ya benim projeler flashdiskte ordan oraya gezip durur ben sql serveri webden kullanıyorum böylece kodu hangi bilgisayarda acarsanız acin (coonneciton string değiştirmekde gerekmiyor) acin iis e catır catır calısır. calısıyorda.
tabi iis + framework yuklü olmalı ama artık windows olan her bilgisayarada framework olacaktır ms in böyle bir politikası var bildiğim kadarı ile zaten güncellemeler acılsa geliyor framework.
ya da iis kurmanız sart değil cassini web launcher isimli bir minik program var kurun sağ tıklayın view in browser diyince hemen asp.net projesi calısıyor yani iis kur inetpub/...kopyalama derdi yok. gayet basit klosore sağ tıkla hop tamamdır.