aklıma gelmişken asp.net in bir eksiğide, iş yerinde yaptığın projeyi gel evine götür hooooppp tak çalışsın olayı yok. (file sistemde olabilir ama ben projelerimi http olarak yaratıyorum hep daha sonra hostlarda sorun çıkmıyor)