tebellik ile ne alakası var e ozaman perl kullanın neden php kullanıyorsunuz?
ona uğrasacagınız zamanda baska seyler yaparsınız bu üretkenliği artırır. siz eğer elektrikli hızar ile ağaç kesmek yerine balta tercih etmek istiyorsanız siz bilirsiniz.
ayrıca asp.net de php gibi ac ve notepad ile düzenle at hosta calıstır yani siz bu derleme olayını tam anlamamısınız
iis ilk calsıtırmada derler ve gerçekten cok sıkıldım.
biz demiyoruz ki asp.net ile yaptıklarınızı php ile yapamazsınız tabiki alternatifleri var yapabilirsiniz. ama zor yoldan ama kolay yoldan bunu 100 defa dile getirdik misal php de sifreleme sınıfları tek satır ile kullanılıyor asp.net de 3 satır ile
php de veri getirmek için class yazdıgınız düşünülürse onu listelelemek bir kaç takla atmanız sart. bunu .net de tek bir control ile ok hızlıca yaparsınız.
ve tekrarlıyorum gerçekten cok sıkıldım bu artık kimin böbreğini kaç satır idrar aldıgı ve bunu kaç cm uzağa fırlattığı ile ilgili olmaya başladı. benim söyleyeceklerim kim neyi secerse secsin. hatta herkes php ci olsun ki ben istediğim maaşı alabileyim.
zaten flood ile banlancam bu gidişle ama editlesem kitap olacak. yazım çok uzun

redbaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iki dilide seviyorum iş yerinde asp.net evde kendi projelerimde php kullanıyorum
Ben sevmediğim yanlarından bahsedeyim
--------------------------------------
1- Asp.net ile hosta atmadan önce siteyi publish edersiniz, 2 gün sonra sitenin bir sayfasında değişiklik yaparsınız ve tekrar tüm projeyi publish etme zorunda kalıp tüm dosyaları tekrar atarsınız
2- Asp.net de bir sayfanın design ve kod tarafı iki ayrı sayfada hele birde nesnelerinizi ayrı ayrı sayfalarda yazıyorsanız sayfalar arası dolaşmak zor oluyor
1-PHP de master page yok asp.net in en büyük kolaylığı
2-PHP de debug yok
3-PHP de nesnelerinizi yazarsınız, bu nesnelerin propertyleri yada metodlarının isimleri neydi diye tekrar dönüp nesneyi yazdığınız sayfaya bakarsınız. Asp.net te nesnenin yanına "." koydunmu her şey çıkar
@Mahoni arkadaşımızın bu sorunlarıma biir çözüm bulursa çok sevinirim gördüğüm kadarıyla .net de baya bilgili bir arkadaşımız
ayrıca 1 durumda bir hatanız var publish etmek bir secenektir sebebi gayet basittir kodları acamamk için dll haline getirilir ancak bu sart değil direk projeyi copy paste ile atın calısır.ille publish etmek gerekmez.

ve yine aklıma gelmişken ben php editör yok demedim düzgün bir editör yok dedim zend var allahtan ama hala visual studiodaki bazı kolaylıklar yok ve visual studio 2010 geldi bence ara açıldı. gece gecen hadi uyuyalım bunu da boşverelim kimi mavi gözlü sever kimi yeşil gözlü sever. herkes asp.net ci olsa ben kesin phpci olurdum