iki dilide seviyorum iş yerinde asp.net evde kendi projelerimde php kullanıyorum
Ben sevmediğim yanlarından bahsedeyim
--------------------------------------
1- Asp.net ile hosta atmadan önce siteyi publish edersiniz, 2 gün sonra sitenin bir sayfasında değişiklik yaparsınız ve tekrar tüm projeyi publish etme zorunda kalıp tüm dosyaları tekrar atarsınız
2- Asp.net de bir sayfanın design ve kod tarafı iki ayrı sayfada hele birde nesnelerinizi ayrı ayrı sayfalarda yazıyorsanız sayfalar arası dolaşmak zor oluyor
1-PHP de master page yok asp.net in en büyük kolaylığı
2-PHP de debug yok
3-PHP de nesnelerinizi yazarsınız, bu nesnelerin propertyleri yada metodlarının isimleri neydi diye tekrar dönüp nesneyi yazdığınız sayfaya bakarsınız. Asp.net te nesnenin yanına "." koydunmu her şey çıkar
@Mahoni arkadaşımızın bu sorunlarıma biir çözüm bulursa çok sevinirim gördüğüm kadarıyla .net de baya bilgili bir arkadaşımız