pesimizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş taraftarı şu an Yıldırım Demirören gitsin de kim gelirse gelsin modunda.
Muhalefetin ortaya çıkması çok iyi oldu.
Aynen öyle