bir web programcısı windows application neden geliştirsin yahu.
asp.net için şunları atlamışsın mahoni
Sadece Windows da çalışır
Güvenlik (iis ile alakalı)
Bedava değil
Eklenti YOK Geliştiren az
hosting parası
türkiye için bu şartlar çok ağır kendine sordunmu neden asp.net.
dünya açık kaynağa geçerken neden bu farkı düşünce.
bence bunları araştır kolay gelsin