Aslında arkadaşa katılıyor isyanını doğru buluyorum. Ama yazmış olduğun maili daha çok google eksikliğini bildiren öneri bir mail şeklinde atmanı tavsiye ederdim dikkate alınması anlamında.

Faka yollamış olduğun mail okuyan kişi de şöyle de bir etki yaratabilir: "webmasterlar google eksikliğini görecek kadar bilgilenmiş, araştırmaları yapılan yanlışları görünce isyana dönüşmüş." Bu da bizi ciddiye almalarına neden olur herhalde.