sLm Arkadaşlar 2 Tane Domainim Var Ama Ne Kuracağımda Kararsızım
Hangi scripti Önerirsiniz ?
Özellikle Kampus.biz için
1. Domainim : Kampus.biz
2. Domainim : E-benin.com ( e-okul.comun antisi olucak )

Yorumlarınızı Bekliyorum