Valla arkadaşım bende Tarık beyle 6 aydır calışıyorum makinalarında ufak tefek şeyler dışında bir problemim olmadı şimdiye kadar. Bende ne msnesi ekli nede bir kere olsun telefonla aramışlığım dahi yok. Ticked diye bişi var kardeşim aciliyetine göre bakıyorlar her actığım tickete en gec 8 saat içinde cevap verdiler. Bazen hemen cevabını aldıgımda oldu şimdiye kadar çalıştığım *********** hosting şirketleri ile awtserversi bir tutmayın lütfen. adamlar işini hakkı ile yapıyorlar... Allah daha cok versin inşallah holding olursunuz bizede 10 liraya reseller satarsınız