isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domainlere kötü diyecek birinin çıkacağını zannetmiyorum.Ama hepimiz biliyoruz ki domainler projelendirilirse normal satışının kat kat fazlası ettiğini,boş halinde satarsan pek bi para edeceğini sanmıyorum.Nasıl bir proje konusuna ise, pek birşey diyemiyeceğim.
aynı düşünüyorum