pesimizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beşiktaş taraftarı şu an Yıldırım Demirören gitsin de kim gelirse gelsin modunda.
Muhalefetin ortaya çıkması çok iyi oldu.
Evet mesela ben öleyim ama bazı çıkarcı taşeron kısım var onlar istemıy.r