Jackos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Footerda yok html body nin de altında
Şu konuyu bi okumanızı tavsiye ederim o zaman;
https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...usu-cozum.html