Grkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben yedeği yükledim. Şimdi tekrar dediğiniz gibi mi kuracağım düzelmesi için? Yani tekrar yedeği atmadan dil sorununu düzeltmenin bir yolu yok mudur?
sql dosyanı editörle aç karakter setine bak karakter seti neyse phpmyadmindende o karakteri seç