daha öncede konu açmıştım fakat eklediğim kişi parayla vereceğini söyledi bende tekrar konu açmak zorunda kalıyorum.bir arkadaşımızın hostundada ioncube yoktu.plesk panel tercihimdir cpanelde yok demem.tşkler şimdiden