Artık geçmiş olsun demiyorum, iyi olmuş. 5 TL daha az verip kim olduğunu ne olduğunu ne siz nede başkaları bildiği firmadan alışveriş yapmayın diye herkes bangır bangır bağırıyor ve siz devam ediyorsunuz.

" Kendi Düşen Ağlamaz. "