N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genellikle kullananlar bazı şeyleri çalıştırmadığını ve bu hataların çözümünü bulamamaktan sıkıntı duyuyorlar. Kararsız kaldım ..
Kendimi örnek vereyim size...

Xp kurulu iken enthernet kartım yandı, yenisini alıp boş slotlardan birine taktım ve driver cd'sini takıp hemen tanıtabildim.

***

Xp'den sıkılınca Win7'ye geçmek istedim...
Win 7 - Ultimate'yi yükledim. Sorunsuz bir yükleme oldu.
Sıra tanınmayan driverleri tanıtmaya gelince tüm driverleri tanıtabildim. Ama şu enthernet kartını var ya 3-4 saat uğraşmama rağmen tanıtamadım.

Hatanın benden kaynaklı olduğunu düşünüp, Bilgisayar Mühendisi bir arkadaşımdan yardım istedim ama gelip baktığında, driver'in win7 tarafından desteklenmediğini gördü.

Hata Olarak : **** isimli program çalıştırılamaz durumda.

Hataya rağmen tanıtmaya çalışma işlemimiz devam etti, ama tanıtamadık.

Yeniden Xp format CD'sini takıp win7'yi kaldırmak zorunda kaldım.
---

+
Konuyu açan arkadaşın araştırmasına kesinlikle katılıyorum, hız, görüntü muhteşem