İstinye park da T-Bone steak yapan yer var manavların olduğu yerde süper beklemiş Rose Beef eti var .. Tavsiye ederim
Amerika da da yedim ama istinye park da ayrı bi lezzet gerçekten ..
Fİyatları tek kişi 100 lira civarında parayla kalkıyorsunuz masadan ..