Kendimce eleştirim kullanışsız olduğu. Çünkü kocaman bir reklamla karşılaşıyoruz ve fazla yavaş. Sonuçların listeleniş şekli de hoş değil. Eleştirilere açık olduğunu için bu konuyu açtığınızı sanmıştım.