Konu
Gitti güzelim "ı" tuşum :)
07-09-2009, 16:47:52
#3
10ur
benim laptopta da öyle bir sorun vardı fakat ben 1 tanesiyle yetinmeyip 8-9 tane tuşu birden bozmuştum tuş olmamasına rağmen klavye kafasına göre yazıyordu. Markası da casperdı. götürdüm verdim yenisini takmışlar, tşk. ettim aldım geldim eve