Konu
Yazdıracağım Scripte Sponsor olacak?
07-09-2009, 16:45:20
#3
Mf.Rub
asimus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oscommerce ostube ve birkaç iframe kodu işini çözer sponsra gerek yok bence
Hocam o şekilde bağlı kalmak istemiyorum. Script yazdırmak en iyisi diye düşünüyorum.