Konu
Penaltı atışını taraftar kullandı!
07-09-2009, 13:38:30
#5
Friqx
Türkiyede olur zaten böyle şeyler.
Alıştık.Dış Ülkelerdeki gibi adam öldürmesinlerde.Penalı çeksinler ne yapalım.Bunada Razıyız.