Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bunu bende tartışmaya gerek görmüyorum...
Gönül isterki PHP kazansın. Ama artık kabul etmek gerekir diye düşünoyrum c# asp.net ile bir çok şeyi PHP den cok daha kısa sürede daha performanslı şekilde yapabiliyorsunuz. Bunalrak ek olarka piyasada PHP biliyorum dediğinizde kimsede pek bi etkili olmaz ama iyi derece Asp.Net biliyorum derseniz sizi havada kaparlar. Şu anda c# ile asp.net kullanıpta adam gibi bilipte ac adam olacağını zannetmiyorum ben