Mahoni
bak ben sana anlatayım sene 98 ve asp 3.0 a yükseldi herkez senin gibi konuşuyor asp ile php karşılaştırlımaz kardeşim asp bir teknoloji.eee ne oldu ben asp programcısıydım beni ve bu işi bilenleri hiçe saydılar.asp yi bitirdiler.

şimdi sen net hakkında bunları dedinya 5 sene sonra net bitersen ki mecbur bitecek adamların para kazanması gerekli.

sen nediyeceksin. a abi yeni dil çıktı buda güzel.hadi canım sende.

web programlama için en iyi dil php dir.ve php türkiyeye şuan gelmedi bile düşün artık gerisini.ve php bilen adam azdır...

sonuç olarak diyorsunuz ya onla kıyaslama diye. benim işim web programlama ise kıyaslarım.
web programlama için sadece web için yapılan dil php dir.
php kolay kolay ölmez.
php ücretsizdir.
her platformda çalışır.(gel linuxde mac de asp & asp.net çalış)
herkez geliştiriyor
kaynak boldur.
açık kaynak kodludur.
aklın alamayacağı kadar editor vardır.vs örnek vermişsin delphi for php duymadın herhalde sen

bana şimdi kalkıp bunca yıl sonra web programlama için en iyidil asp.net demeyin.ve hızlıdırda demeyin.

etrafına bak en populer dil hangisi.en cok hangisi gelişiyor. ve maddi beklentisi kimin var.

asp.net bitince bu başlığı okumanı tavsiye ederim.