mrb lar dostum hep aynı konular hep aynı şeyler bıktım kısacası kimseyi kırmim diyom bir yere kadar moves services yapamamanız bizden kaynaklanan bir sorun deil bu bir bu buturla alakalı buturda topu reseller clup a atar siz sitemde.com dan domain aldınız ama domaininiz aktif muhterem kardeşim nasıl 2 aydır kullanamıyonuz anlamış deilim boş boş çıkıp şuraya birilerini karalamak için ant içmişsiniz sanırım bir ara karakartalforum.org vardı adam domaini kullanıyor site açık hemde ücretsiz hosting r10 üyeliği verildi sitemi kullanamıyom die 10 tane konu açtı r10 adminleride mod larıda hiç kontrol etmeden konunun aktif kalmasını sağladılar r10 adminleri ve modları artık sitemde.com konuları boş boş aynı konuları görmekten sıkıldım yeter bir şirketin batışından sizde sorumlusunuz araştırmadan sormadan etmeden kanıtsız burda herkeze konu açtırıyonuz ii o zman bende yarın çıkacam r10 admini mason diyecem amacı türk firmalarını kötülemek yurt dışındaki hosting firmalarına yönlendirmek dicem sizce ii olurmu olmaz olamaz da o zaman sitemde.com ile ilgili bundan sonra konu görmek istemiyom buda benim en doğal hakkım herkezinde.. ben r10.net te sitemde.com hakkında kimse yazı yazamaz diyorum kimsede itiraz edemez.. herkeze ii günler herşeye rahmen sitemde.com da sitesi bulunan kişilerin sitelri açıktır ve süresi dolan ların sitesi halen açıktır reseller de kimseden para istenmedi olaylardan sonra çıkıpta birisi bu sölemiyor neden sölesinki düşene bir tekmede bizden misali..